Inför hösten.

Förutom att ta hand om våra sjuka barn i helgen så har jag satt upp en loppis-lampa i sovrummet.

Tove och Agnes hejade på och Tove gick igenom alla mina verktyg. Fram till att hon fick för sig att smaka på limtuben som låg i verktygslådan, ingen bra idé tyckte jag..

Jag jobbade upp mina poäng när jag rev ut näst intill alla mina kläder på golvet. Nu har jag en rensad och städad garderob. Det känns som en bra start på hösten.

Den här hösten önskar jag bland annat att…
… gå på bio lite oftare
… gå på många konserter. Fyra är inbokade: Kurt Vile, Patti Smith, Pj Harvey och Handsome furs. Tips på fler bra konserter mottages tacksamt!
… Spela in med Daniel.

This entry was posted in Emilia, Familjen, Hemma, Loppis, Musik, Prylar, Stockholm and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment